Jan De Nul Challenge
Mijn rol:
Concept, preproductie, camera, databeheer & workflow, montage, kleurcorrectie, delivery
Sector:
Employer branding, branded content
Jaar:
2025
Over het project
In deze videoserie gaan jonge ingenieurs letterlijk tot het uiterste tijdens uitdagende opdrachten op en rond de werven van Jan De Nul. De reeks werd ontwikkeld als employer branding-campagne voor televisie en online, met regie door Kenneth Taylor en productie door Little Harry.

Mijn Rol
Voor dit project was ik van bij het concept betrokken. Ik was betrokken bij de preproducte, draaide camera op de set, beheerde het volledige Databeheer en postproductie-workflow, en stond vervolgens in voor de volledige montage, kleurcorrectie en finale oplevering.
De samenwerking met regisseur Kenneth Mercken verliep vlot, al werkten we met een beperkt aantal montagedagen. Toch zijn we erin geslaagd om snel tot een helder en krachtig eindresultaat te komen.
Dit was mijn eerste long form montage voor een online reeks, waarbij ik de volledige postproductie voor mijn rekening nam. Een uitdagend traject dat me de kans gaf om mijn allround ervaring verder te verdiepen.